Wuet? JA. Wie geids? ICH BIN WÜETIG. Wetsch drübert rede? JA, ES ISCH WEGEM ARBEITERV. Ok, chani verstah. Merci. ICH DANKE DIER. Schön. Ha di gern. :-D 8.05.2026, 14:112.12.2025, 10:31 von MiScheEL